Autor: Hando Sinisalu • 8. detsember 2015
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

ETTEVAATUST: Paljud reklaamiauhindu võitnud tööd on tegelikult läbikukkunud!

Foto: Best Marketing International
Hando Sinisalu kirjutab, miks The Best of Global Digital Marketingi konverents on vajalik ja miks on kasulik õppida teiste vigadest.

Kõik pole kuld, mis hiilgab

Bestmarketing.ee toetajad:
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700