• 08.12.15, 11:18
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

ETTEVAATUST: Paljud reklaamiauhindu võitnud tööd on tegelikult läbikukkunud!

Hando Sinisalu kirjutab, miks The Best of Global Digital Marketingi konverents on vajalik ja miks on kasulik õppida teiste vigadest.
ETTEVAATUST: Paljud reklaamiauhindu võitnud tööd on tegelikult läbikukkunud!
  • Foto: Best Marketing International
Kõik pole kuld, mis hiilgab

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele