17. november 2015
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Toote- ja teenusedisaini eriala peaks õpetama igas kõrgkoolis

Rainer Pesti
Maailma suurimad majandused on tajunud, et liikuda tuleb ringmajandusmudeli poole. See tähendab seda, et kõik, mis maast võetakse, peab jääma ringlusesse võimalikult pikaks ajaks. See omakorda esitab väga suured nõuded tootearendusele ja teenusedisainile, kirjutab Ragn-Sellsi turundusjuht Rainer Pesti.

Maailmas elab täna ca 7,5 miljardit inimest. See tähendab, et ostujõulist tarbijaskonda on praegu rohkem kui kunagi varem. Arvestades Hiina, India ja Aafrika arengut tekib lähikümnendil turule paar miljardit ostujõulist klienti. Iseenesest positiivne uudis, kuid on tagumine aeg tunnistada, et ressursid maal on piiratud ja ilmselt lähima paarikümne aasta jooksul hakkavad ka kõige suuremad skeptikud tajuma, et senine lineaarne ja tarbimisele suunatud majandusmudel ei ole enam jätkusuutlik.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700