• 11.11.15, 13:55
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Oktoobri vaadatuim saade oli "Su nägu kõlab tuttavalt"

TNS Emori Teleauditooriumi ülevaade oktoobrikuus 2015. Edetabelit juhib TV3 saade "Su nägu kõlab tuttavalt", aga 7 saadet TOP 10st on Kanal 2 omad.
Su nägu kõlab tuttavalt
  • Su nägu kõlab tuttavalt Foto: TV3
Oktoobris 2015 vaatasid Eesti elanikud televiisorit keskmiselt 3 tundi ja 44 minutit päevas.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:44
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele