• 11.11.15, 13:55
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Oktoobri vaadatuim saade oli "Su nägu kõlab tuttavalt"

TNS Emori Teleauditooriumi ülevaade oktoobrikuus 2015. Edetabelit juhib TV3 saade "Su nägu kõlab tuttavalt", aga 7 saadet TOP 10st on Kanal 2 omad.
Su nägu kõlab tuttavalt
  • Su nägu kõlab tuttavalt
  • Foto: TV3
Oktoobris 2015 vaatasid Eesti elanikud televiisorit keskmiselt 3 tundi ja 44 minutit päevas.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele