Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
McDonald's soovib kampaaniaga koguda 30 000 eurot lastele
McDonald’s ja Lastekaitse Liit jätkavad möödunud aastal algatatud koostööd, et muuta liidule kuuluv Remniku õppe- ja puhkekeskus liikumispuudega laste vajadustele vastavaks.
Selle eesmärgi täitmiseks toimub novembrikuus heategevuskampaania McHappy Day, mida McDonald’s korraldab Eestis juba üheksandat korda. Tänavuse kampaania ambitsioonikas eesmärk on koguda vähemalt 30 000 eurot liikumispuudega laste toetuseks.
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.