10. november 2015
Ainult tellijatele

Sisuturundusest personaliseeritud sisuturunduse poole

Gareth Mead ja Enn Metsar (Uber) kommunikatsiooniajakirja Kaja mõttekojas 2015

Kommunikatsiooniajakirja Kaja mõttekojas jõuti tõdemusele, et sihtrühmadeni aitab jõuda sisuturundus, mistõttu traditsioonilisele reklaamile kuluv aeg ja raha suunatakse sinna. Järgmiseks sammuks on personaalne sisuturundus, milleks näiteks pankadel on juba piisavalt kliendiandmeid.

„Sisuturundus on kaks korda soodsam kui reklaam ning kontaktide arv on suurem, sestap lähebki SEB pangas rohkem raha sisuturundusse kui traditsioonilisse reklaami,” ütles SEB panga turunduse ja kommunikatsiooni divisjoni juht Silver Vohu. „Sisuturundust teha on väsitavam ja raskem, tavaturundust on mugavam teha,” nendib ta. Silver Vohu sõnul on järgmine samm sisuturunduses personaalne sisuturundus. „Me pole veel kohal, aga oleme teel – varsti suudame pakkuda klientidele personaliseeritud ajakirja.”

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700