10. november 2015
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Sisuturundusest personaliseeritud sisuturunduse poole

Gareth Mead ja Enn Metsar (Uber) kommunikatsiooniajakirja Kaja mõttekojas 2015
Kommunikatsiooniajakirja Kaja mõttekojas jõuti tõdemusele, et sihtrühmadeni aitab jõuda sisuturundus, mistõttu traditsioonilisele reklaamile kuluv aeg ja raha suunatakse sinna. Järgmiseks sammuks on personaalne sisuturundus, milleks näiteks pankadel on juba piisavalt kliendiandmeid.

„Sisuturundus on kaks korda soodsam kui reklaam ning kontaktide arv on suurem, sestap lähebki SEB pangas rohkem raha sisuturundusse kui traditsioonilisse reklaami,” ütles SEB panga turunduse ja kommunikatsiooni divisjoni juht Silver Vohu. „Sisuturundust teha on väsitavam ja raskem, tavaturundust on mugavam teha,” nendib ta. Silver Vohu sõnul on järgmine samm sisuturunduses personaalne sisuturundus. „Me pole veel kohal, aga oleme teel – varsti suudame pakkuda klientidele personaliseeritud ajakirja.”

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700