• 29.09.15, 13:05
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Suuremad müügiorganisatsioonid sõlmisid telefonimüügi hea tava kokkuleppe

Eesmärgiga korrastada ja edendada otsturunduse ja telefonimüügi alast tegevust, asutasid Eesti suuremad müügiorganisatsioonid Eesti Otseturundusliidu (EOTL) ja sõlmisid telefonimüügi hea tava kokkuleppe.
Äripäeva telefonimüüja
  • Äripäeva telefonimüüja
  • Foto: Meeli Küttim, äripäev
„Otseturunduse heade tavade ning ausal ja õiglasel kauplemisel põhinevate reeglite kokkuleppimine on valdkonna maine tõstmiseks ülioluline. Mul on hea meel, et tänaseks on meie algatusega kaasa tulnud ja liidu tegevuses aktiivselt kaasa löömas suuremad telefonimüügi ettevõtted, meediafirmad ja telekomid,“ ütles EOTL juhatuse liige ja Müügimeistrite juht Tarmo Laus.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele