29. september 2015
Ainult tellijatele

Reaalajas reklaami ostmise ABC

Ivar Krustok

Tänaseks peaaegu tavapäraseks muutunud reaalajas digitaalreklaami ostmine, mis on levinud USA-s ja mitmes suuremas Euroopa riigis, on jõudmas ka Eestisse. Seda küll peamiselt Facebooki ja Google Adwordsi reklaamide osas. Antud artiklist saad lühikese ja selge ülevaate platvormidest, mille abil on võimalik digitaalreklaami reaalajas oksjonipõhiselt osta. Seejuures ei ole vajalik erinevatesse keskkondadesse sisse logida, vaid ostmine toimub ühelt platvormilt.

Kui 1995.a eksisteerisid vaid mõned veebileheküljed, siis tänaseks on internetis neid juba miljardeid. Programmide vahendusel digitaalreklaami ostmine areneb meeletu kiirusega, kuna traditsiooniline reklaami ostmine pole enam efektiivne ei meediale ega kliendile. Hetkel maksavad meediaostjad näitamiste eest fikseeritud hinda, olenemata sihtrühma sobivusest. Programmi vahendusel ostmisel on võimalik kasutajaid täpsemini sihtida ja keskenduda neile, kes on kliendile väärtuslikumad.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700