• 29.09.15, 13:14
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Reaalajas reklaami ostmise ABC

Tänaseks peaaegu tavapäraseks muutunud reaalajas digitaalreklaami ostmine, mis on levinud USA-s ja mitmes suuremas Euroopa riigis, on jõudmas ka Eestisse. Seda küll peamiselt Facebooki ja Google Adwordsi reklaamide osas. Antud artiklist saad lühikese ja selge ülevaate platvormidest, mille abil on võimalik digitaalreklaami reaalajas oksjonipõhiselt osta. Seejuures ei ole vajalik erinevatesse keskkondadesse sisse logida, vaid ostmine toimub ühelt platvormilt.
Ivar Krustok
  • Ivar Krustok
Kui 1995.a eksisteerisid vaid mõned veebileheküljed, siis tänaseks on internetis neid juba miljardeid. Programmide vahendusel digitaalreklaami ostmine areneb meeletu kiirusega, kuna traditsiooniline reklaami ostmine pole enam efektiivne ei meediale ega kliendile. Hetkel maksavad meediaostjad näitamiste eest fikseeritud hinda, olenemata sihtrühma sobivusest. Programmi vahendusel ostmisel on võimalik kasutajaid täpsemini sihtida ja keskenduda neile, kes on kliendile väärtuslikumad.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.01.25, 17:48
POS tooted ja stendid muudavad ettevõtte nähtavaks
COPIX ühendab stendis loovuse ja tehnilised lahendused
Enim levinud viisiks kauplustes, üritustel, näitustel, messidel oma ettevõtte või toodetega silma jäämiseks on stendide või teiste sarnaste POS-toodete kasutamine. Silmatorkav ja visuaalselt atraktiivne lahendus köidab ja seob tähelepanu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele