Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Age, ADM ja Division lõid idufirmade kiirendi Elevaator
Kolm Eesti juhtivat agentuuri Age McCann, ADM Interactive ja The Division asutasid uue idufirmade kiirendi Elevaator, et leida tugeva potentsiaaliga äriideid ja aidata neil kiirelt kasvada edukateks ettevõteteks.
Elevaator investeerib projektidesse agentuurides leiduvaid toote-, teenuse- ja brändidisaini arendamise oskusi, turundus- ja tehnoloogiateadmisi ning raha.
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.