8. september 2015
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Mobiil – alahinnatud hiiglane

Patrik Kupenko
4 ekraani agentuur Nexd on oma esimese 5 tegutsemiskuu jooksul teinud läbi pika roadshow, pidanud ligi 100 kohtumist 7 erinevas riigis ja saanud põhjaliku ülevaate kõigest mobiiliturundust puudutavast. Kogemusi jagab Nexdi juht Patrik Kupenko.

Oleme alates käesoleva aasta aprillist pitchinud turundajaid, meediakanaleid, reklaami- ja meediaagentuure rohkem mõtlema ja panustama mobiili ning saanud laiahaardelise ülevaate mobiili kui meediumi “tervisest”.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700