• 08.09.15, 10:10
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Mobiil – alahinnatud hiiglane

4 ekraani agentuur Nexd on oma esimese 5 tegutsemiskuu jooksul teinud läbi pika roadshow, pidanud ligi 100 kohtumist 7 erinevas riigis ja saanud põhjaliku ülevaate kõigest mobiiliturundust puudutavast. Kogemusi jagab Nexdi juht Patrik Kupenko.
Patrik Kupenko
  • Patrik Kupenko
Oleme alates käesoleva aasta aprillist pitchinud turundajaid, meediakanaleid, reklaami- ja meediaagentuure rohkem mõtlema ja panustama mobiili ning saanud laiahaardelise ülevaate mobiili kui meediumi “tervisest”.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele