Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Mobiil – alahinnatud hiiglane
4 ekraani agentuur Nexd on oma esimese 5 tegutsemiskuu jooksul teinud läbi pika roadshow, pidanud ligi 100 kohtumist 7 erinevas riigis ja saanud põhjaliku ülevaate kõigest mobiiliturundust puudutavast. Kogemusi jagab Nexdi juht Patrik Kupenko.
Patrik Kupenko
Oleme alates käesoleva aasta aprillist pitchinud turundajaid, meediakanaleid, reklaami- ja meediaagentuure rohkem mõtlema ja panustama mobiili ning saanud laiahaardelise ülevaate mobiili kui meediumi “tervisest”.
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“