Autor: Hando Sinisalu • 31. august 2015
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

5 põhjust, miks osaleda Pärnu Turunduskonverentsil

Pärnu Turunduskonverentsi esinejad Mikael Korgerus Roman ja Tscäppeler
Moodsas ettevõttes pole turundaja roll pelgalt firma logoga kruuside tellimine. Edukas turundus on strateegiline, see on mõtteviis. Oleme kogu Pärnu Turunduskonverentsi kava kokku pannud just selles võtmes - tule, osale ja saa juurde enesekindlust ka oma ettevõttes strateegilisema rolli täitmiseks!

1. SAAD JUURDE ENESEKINDLUST: Moodsas ettevõttes pole turundaja roll pelgalt firma logoga kruuside tellimine. Edukas turundus on strateegiline, see on mõtteviis. Oleme kogu Pärnu Turunduskonverentsi kava kokku pannud just selles võtmes - tule, osale ja saa juurde enesekindlust ka oma ettevõttes strateegilisema rolli täitmiseks!

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700