Hando Sinisalu • 17. august 2015
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

Piiratud eelarve ergutab loovust

Björn Stahl  

"Häid ideid saab ka väikse rahaga ellu viia. Suurte eelarvetega kipub raha ideed (või selle puudumist) kompenseerima," väidab INGO Stockholmi loovjuht ja Balticbest 2015 žürii liige Björn Stahl.

Rootsi reklaamitööstus teeb paljudel meele kadedaks - tohutu suur hulk auhinnatud kampaaniaid nii väikese turu kohta. Mis on Rootsi edu võti ja mida võiks Balti agentuurid teilt õppida?

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Vaatamiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Enimloetud
    Maarit Eerme
    Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
    Helen Külaots
    Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com