Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Piiratud eelarve ergutab loovust
Björn Stahl
"Häid ideid saab ka väikse rahaga ellu viia. Suurte eelarvetega kipub raha ideed (või selle puudumist) kompenseerima," väidab INGO Stockholmi loovjuht ja Balticbest 2015 žürii liige Björn Stahl.
Rootsi reklaamitööstus teeb paljudel meele kadedaks - tohutu suur hulk auhinnatud kampaaniaid nii väikese turu kohta. Mis on Rootsi edu võti ja mida võiks Balti agentuurid teilt õppida?
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]