• 17.08.15, 20:35
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Piiratud eelarve ergutab loovust

"Häid ideid saab ka väikse rahaga ellu viia. Suurte eelarvetega kipub raha ideed (või selle puudumist) kompenseerima," väidab INGO Stockholmi loovjuht ja Balticbest 2015 žürii liige Björn Stahl.
Björn Stahl
  • Björn Stahl
Rootsi reklaamitööstus teeb paljudel meele kadedaks - tohutu suur hulk auhinnatud kampaaniaid nii väikese turu kohta. Mis on Rootsi edu võti ja mida võiks Balti agentuurid teilt õppida?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.25, 10:32
Ärikingituste uus jõud: vähem plastikut, rohkem tähendust
Ärikingituste roll turundusmaastikul pole kuskile kadunud ning on endiselt oluline – need loovad brändi nähtavust, tugevdavad kliendisuhteid ja pakuvad meeldejäävat emotsiooni. Aga milline on üks hea ärikingitus, mis keskendub kvaliteedile, praktilisusele ning millel on ka pikaaegne väärtus?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele