Maikuus startis Eesti suurim uudisteportaal Delfi kevadise imagokampaaniaga, mille üheks eesmärgiks oli kaasata ja aktiveerida oma lugejaid. Kokkuvõttes käivitas üleskutse "tee sõbrast uudis" tuhandeid inimesi ja kampaanialehe kaudu loodi 17 500 uudist. Lähemalt räägib Delfi turundusjuht Lauri Toomsalu.
Kampaania põhiidee ja eesmärk: Delfi keskkonnas ilmusid interaktiivsed bännerid üleskutsega "tee sõbrast uudis", mille peale nime kirjutades ja klikkides avanes kampaania alamlehel uudiste loomise keskkond. Kampaanialehele jõudes URL-i kaudu oli võimalus sisestada enda või oma sõbra nimi ning valida menüüst uudise pealkiri. Igale pealkirjale vastas ette toimetatud positiivse sisuga uudis. Kui kampaanialehele mindi bänneri kaudu, oli bännerile sisestatud nimi juba lisatud ka kampaanialehele nime lahtrisse.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.