Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Cannes Lions Direct kategooria võitis Volvo "Interception"
Volvo "Interception"
Eile toimunud Cannes Lions 2015 auhinnagalal võitis Grey New York Volvole tehtud kampaania "Interception" eest Direct kategoorias peaauhinna.
Kuidas saab üks põhjamaine autobränd Superbowli ajal silma paista? Volvo otsustas teistelt autobrändidelt show "varastada". Kampaania idee oli geniaalne - Superbowl'i ajal oli võimalik sel ajal, kui reklaamipausis jooksid ekraanil teiste autotootjale ülikallid reklaamid, osaleda Twitteris Volvo loosimises - nii suunasidki paljud (2000 tviiti minutis!) inimesed oma pilgu teleriekraanilt hoopis Twitterisse ja mõtlesid Volvole.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]