23. juuni 2015
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Cannes Lions Direct kategooria võitis Volvo "Interception"

Volvo "Interception"
Eile toimunud Cannes Lions 2015 auhinnagalal võitis Grey New York Volvole tehtud kampaania "Interception" eest Direct kategoorias peaauhinna.

Kuidas saab üks põhjamaine autobränd Superbowli ajal silma paista? Volvo otsustas teistelt autobrändidelt show "varastada". Kampaania idee oli geniaalne - Superbowl'i ajal oli võimalik sel ajal, kui reklaamipausis jooksid ekraanil teiste autotootjale ülikallid reklaamid, osaleda Twitteris Volvo loosimises - nii suunasidki paljud (2000 tviiti minutis!) inimesed oma pilgu teleriekraanilt hoopis Twitterisse ja mõtlesid Volvole.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700