Hando Sinisalu • 16. juuni 2015
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

Balticbesti žürii liige Sune Kaae: Agentuur võiks kliendiga riske jagada

Sune Kaae  

Traditsioonilise mudeli järgi, kus agentuur kasseerib raha kulutatud töötundide eest, tekib huvide konflikt. Agentuur tahab müüa maksimaalse arvu töötunde ja klient tahab võimalikult vähe maksta. Kui agentuur asub äripartneri rolli, on ka agentuur huvitatud efektiivselt töötamisest, mitte võimalikult suure arvu töötundide kulutamisest.

Cannes’i võidutööde hulgas näeme palju innovaatilisi töid. Samas igapäevaselt on enamus reklaami ikka vanakool - TV ja print jne. Miks on üldse reklaamis vaja innovatsiooni?

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Vaatamiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Enimloetud
    Maarit Eerme
    Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
    Helen Külaots
    Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com