Autor: Hando Sinisalu • 16. juuni 2015
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Balticbesti žürii liige Sune Kaae: Agentuur võiks kliendiga riske jagada

Sune Kaae
Traditsioonilise mudeli järgi, kus agentuur kasseerib raha kulutatud töötundide eest, tekib huvide konflikt. Agentuur tahab müüa maksimaalse arvu töötunde ja klient tahab võimalikult vähe maksta. Kui agentuur asub äripartneri rolli, on ka agentuur huvitatud efektiivselt töötamisest, mitte võimalikult suure arvu töötundide kulutamisest.

Cannes’i võidutööde hulgas näeme palju innovaatilisi töid. Samas igapäevaselt on enamus reklaami ikka vanakool - TV ja print jne. Miks on üldse reklaamis vaja innovatsiooni?

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700