Autor: Hando Sinisalu • 16. juuni 2015
Ainult tellijatele

Balticbesti žürii liige Sune Kaae: Agentuur võiks kliendiga riske jagada

Sune Kaae

Traditsioonilise mudeli järgi, kus agentuur kasseerib raha kulutatud töötundide eest, tekib huvide konflikt. Agentuur tahab müüa maksimaalse arvu töötunde ja klient tahab võimalikult vähe maksta. Kui agentuur asub äripartneri rolli, on ka agentuur huvitatud efektiivselt töötamisest, mitte võimalikult suure arvu töötundide kulutamisest.

Cannes’i võidutööde hulgas näeme palju innovaatilisi töid. Samas igapäevaselt on enamus reklaami ikka vanakool - TV ja print jne. Miks on üldse reklaamis vaja innovatsiooni?

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700