Silja Oja • 4 juuni 2015
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

Nielsen: näost-näkku suhtlus asendub elektroonilisega

Margo Kurisoo  Foto: Julia-Maria Linna

Tarbijate vaatamis- ja ostuharjumusi analüüsiva uuringufirma Nielsen andmetel usub üle poole Eesti elanikkonnast, et näost-näkku suhtlus on asendumas elektroonilisega.

Ligikaudu seitse inimest kümnest üle maailma (69%) usuvad, et näost-näkku suhtlus on asendumas elektroonilisega, Eestis on see näitaja 53%. Nielseni uuring Screen Wars: The Battle of Eye Space in TV-Everywhere World analüüsib kiirelt arenevat videomaastikku ja seda, kuidas tarbijad kohandavad enda vaatamisharjumusi uues reaalsuses, kus ¾ vastajatest üle maailma naudivad ühenduses olemist igal ajal ja igal pool.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Vaatamiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Enimloetud
    Maarit Eerme
    Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
    Helen Külaots
    Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com