• 28.05.15, 17:07
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kristjan Kaleviste: Hinnaalandus devalveerib brändi

Ambient Marketingi juht Kristjan Kaleviste rääkis täna Best Practice müügiedenduse seminaril, kuidas liikuda hinnakommunikatsioonist lisaväärtuse pakkumiseni. „Hinnakampaaniad on ja jäävad kõige efektiivsemateks, aga ka kõige kallimateks kampaaniateks. Hinnaalandus devalveerib brändi,“ ütles Kaleviste.
Kristjan Kaleviste (Ambient Marketingi juht)
  • Kristjan Kaleviste (Ambient Marketingi juht)
Siinkohal kokkuvõte Eesti müügiedenduse grand old mani ettekandest.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.25, 10:32
Ärikingituste uus jõud: vähem plastikut, rohkem tähendust
Ärikingituste roll turundusmaastikul pole kuskile kadunud ning on endiselt oluline – need loovad brändi nähtavust, tugevdavad kliendisuhteid ja pakuvad meeldejäävat emotsiooni. Aga milline on üks hea ärikingitus, mis keskendub kvaliteedile, praktilisusele ning millel on ka pikaaegne väärtus?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele