• 28.05.15, 17:07
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kristjan Kaleviste: Hinnaalandus devalveerib brändi

Ambient Marketingi juht Kristjan Kaleviste rääkis täna Best Practice müügiedenduse seminaril, kuidas liikuda hinnakommunikatsioonist lisaväärtuse pakkumiseni. „Hinnakampaaniad on ja jäävad kõige efektiivsemateks, aga ka kõige kallimateks kampaaniateks. Hinnaalandus devalveerib brändi,“ ütles Kaleviste.
Kristjan Kaleviste (Ambient Marketingi juht)
  • Kristjan Kaleviste (Ambient Marketingi juht)
Siinkohal kokkuvõte Eesti müügiedenduse grand old mani ettekandest.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele