Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Kristjan Kaleviste: Hinnaalandus devalveerib brändi
Kristjan Kaleviste (Ambient Marketingi juht)
Ambient Marketingi juht Kristjan Kaleviste rääkis täna Best Practice müügiedenduse seminaril, kuidas liikuda hinnakommunikatsioonist lisaväärtuse pakkumiseni. „Hinnakampaaniad on ja jäävad kõige efektiivsemateks, aga ka kõige kallimateks kampaaniateks. Hinnaalandus devalveerib brändi,“ ütles Kaleviste.
Siinkohal kokkuvõte Eesti müügiedenduse grand old mani ettekandest.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]