• 28.05.15, 17:07
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kristjan Kaleviste: Hinnaalandus devalveerib brändi

Ambient Marketingi juht Kristjan Kaleviste rääkis täna Best Practice müügiedenduse seminaril, kuidas liikuda hinnakommunikatsioonist lisaväärtuse pakkumiseni. „Hinnakampaaniad on ja jäävad kõige efektiivsemateks, aga ka kõige kallimateks kampaaniateks. Hinnaalandus devalveerib brändi,“ ütles Kaleviste.
Kristjan Kaleviste (Ambient Marketingi juht)
  • Kristjan Kaleviste (Ambient Marketingi juht)
Siinkohal kokkuvõte Eesti müügiedenduse grand old mani ettekandest.

Seotud lood

Töökuulutused
  • 04.11.25, 10:17
Perton otsib turundus- ja müügipartnerluse juhti
Kandideerimise tähtaeg 19.11.2025

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele