• 26.05.15, 14:32
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

INTERVJUU! Silver Vohu: Sisuturundus on kestvussport

Intervjuu SEB Turunduse ja Kommunikatsiooni divisjoni juhi Silver Vohuga
Silver Vohu (SEB Turunduse ja Kommunikatsiooni divisjoni juht)
  • Silver Vohu (SEB Turunduse ja Kommunikatsiooni divisjoni juht)
  • Foto: Mihkel Nestor, SEB majandusanalüütik
Content marketingi mõistet võib mitmeti tõlgendada. Kuidas SEB content marketingi defineerib ja rakendab?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 16:15
Priit Tomson: kasutame Kobra Sales’is hästi toimivat salarelva
Müügiagentuur Kobra Sales ja Infopank alustasid koostööd, eesmärgiga müügiprotsessid tõhusamaks muuta. Infopanga andmed aitavad sihtida täpsemalt kliendibaasi ja seda järjepidevalt kasvatada.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele