• 12.05.15, 12:48
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

20 vaadatavamat saadet aprillis 2015

Aprillis 2015 vaatasid Eesti elanikud televiisorit keskmiselt 3 tundi ja 48 minut päevas. Vaata, milline oli saadete vaadatavuse TOP 20.
20 vaadatavamat saadet aprillis 2015
  • Foto: Kanal2
Eestlased veetsid aprillis telerite ees 3 tundi ja 49 minutit ning mitte-eestlased 3 tundi ja 47 minutit päevas. Eestlastel jagunes telekanali jälgimiseks kulunud aeg esmajoones Kanal 2 (24.6%), ETV (21.0%) ja TV3 (17.5%) vahel ning mitte-eestlastel PBK (15.1%), NTV Mir’i (14.5%) ja RTR Planeta (13.2%) vahel.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.05.25, 13:50
Digiposter laieneb: uus partner Postimaja ja suuremad ekraanid linnas
Saates „Password. Make marketing fun again“ teeme juttu välimeediast. Külas on Digipostri juht Priit Pedanik ja müügijuht Hardi Potter.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele