• 06.05.15, 17:05
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ranno Pajuri: Eesti Energias oli minu ajal üks läbipaistvamaid turunduspartnerite kaasamise protseduure Eestis üldse

"Eesti Energias oli minu seal töötamise ajal tõenäoliselt üks läbipaistvamaid turunduse valdkonna partnerite kaasamise protseduure Eestis üldse.
Konsultatsioonifirma Target One juht Ranno Pajuri
  • Konsultatsioonifirma Target One juht Ranno Pajuri
  • Foto: Andras Kralla
Partnerite kaasamiseks konkursside korraldamine oli antud juhatuse otsusega 9-liikmelise brändikomitee pädevusse. Ma võin olla küll võimekas, aga mitte nii võimekas, et ma oleks suutnud kogu selle seltskonna ära tinistada. Eesti Energias töötasid ja töötavad tänini väga võimekad ja targad inimesed. Väide, et mina suutsin kuidagi neid panna oma tahtmist täitma, on mu endistele kolleegidele solvav," kirjutab Eesti Energia endine turundusdirektor, konsultatsioonifirma Target One juht Ranno Pajuri.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 16:15
Priit Tomson: kasutame Kobra Sales’is hästi toimivat salarelva
Müügiagentuur Kobra Sales ja Infopank alustasid koostööd, eesmärgiga müügiprotsessid tõhusamaks muuta. Infopanga andmed aitavad sihtida täpsemalt kliendibaasi ja seda järjepidevalt kasvatada.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele