"Eesti Energias oli minu seal töötamise ajal tõenäoliselt üks läbipaistvamaid turunduse valdkonna partnerite kaasamise protseduure Eestis üldse.

- Konsultatsioonifirma Target One juht Ranno Pajuri
- Foto: Andras Kralla
Partnerite kaasamiseks konkursside korraldamine oli antud juhatuse otsusega 9-liikmelise brändikomitee pädevusse. Ma võin olla küll võimekas, aga mitte nii võimekas, et ma oleks suutnud kogu selle seltskonna ära tinistada. Eesti Energias töötasid ja töötavad tänini väga võimekad ja targad inimesed. Väide, et mina suutsin kuidagi neid panna oma tahtmist täitma, on mu endistele kolleegidele solvav," kirjutab Eesti Energia endine turundusdirektor, konsultatsioonifirma Target One juht Ranno Pajuri.
Seotud lood
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.