• 06.05.15, 16:51
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Joel Volkov: Kogu see spinn tundub olevat suunaga ülalt alla ja kahtlaselt poliitilise lõhnaga

Eesti Ekspressis ilmus täna artikkel „Magus elu ja intriigid Eesti Energias“, kus seisab, et Eesti Energia sisekontroll uurib firma turundus- ja meediahankeid. Kahtlustatakse huvide konflikti ja “liiga häid” suhteid reklaamifirmaga Tank.
Der Tanki loovjuht Joel Volkov
  • Der Tanki loovjuht Joel Volkov
  • Foto: Urmas Kamdron
"Selle aasta alguses pidutses üks lõbus seltskond Itaalia Alpides Madonna di Campiglio suusakuurordis. Ilm oli ilus, päike säras, lumi sillerdas ja meelolu oli ülev. Kohal oli peaaegu terve Eesti Energia turundus- ja kommunikatsioonitiim eesotsas turundusjuht Leitti Mändmetsa ning kommunikatsioonidirektor Merlis Nõgenega. Aga ka mitmed reklaami- ja turunduspartnerid ehk need, kellelt Eesti Energia teenust ostab. Näiteks Joel Volkov, kelle reklaamiagentuurile Tank maksis Eesti Energia aastail 2011–2014 ligi miljon eurot," kirjutab Mikk Salu. Loe artiklit SIIT.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele