• 06.05.15, 18:07
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Idea Groupi uuring: eestimaalased on brändidest kõige enam kiindunud Päästeametisse

Idea Group viis Balti riikides läbi globaalse Meaningful Brandsi uuringu, mille tulemuste järgi lähevad eestimaalastele brändidest kõige enam korda Päästeamet, Eesti riik ning Politsei- ja Piirivalveamet. 
Idea Groupi uuring: eestimaalased on brändidest kõige enam kiindunud Päästeametisse
Kolmveerand brändidest jätab aga inimesed sootuks külmaks.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 16:15
Priit Tomson: kasutame Kobra Sales’is hästi toimivat salarelva
Müügiagentuur Kobra Sales ja Infopank alustasid koostööd, eesmärgiga müügiprotsessid tõhusamaks muuta. Infopanga andmed aitavad sihtida täpsemalt kliendibaasi ja seda järjepidevalt kasvatada.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele