Idea Groupi uuring: eestimaalased on brändidest kõige enam kiindunud Päästeametisse

Idea Group viis Balti riikides läbi globaalse Meaningful Brandsi uuringu, mille tulemuste järgi lähevad eestimaalastele brändidest kõige enam korda Päästeamet, Eesti riik ning Politsei- ja Piirivalveamet.
Kolmveerand brändidest jätab aga inimesed sootuks külmaks.
TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD
Toetajad
Raadio ettevõtlikule inimesele
Toetajad
- 15.02 Otsingureklaam ei ole ainus võimalus Google’is reklaamimiseks
- 15.02 Saksa disaini mainekas auhind tuli Eestisse
- 15.02 Milliseid raadiojaamu kuulati 2018. aastal enim?
- 14.02 Neli viisi, kuidas arendada enda turundusmeeskonna mõttemaailma
- 14.02 Aasta Suhtekorraldaja 2018 on Maailmakoristuspäeva meeskond
- 13.02 Eesti Teadusagentuur otsib KOMMUNIKATSIOONIJUHTI
- 13.02 Magnum ja Pet City ootavad oma meeskonda BALTIKUMI JAEKAUBANDUSE TURUNDUSJUHTI
- 13.02 Miks kaasata kliente teenuse arendamisel?
- 13.02 Klassikalised videoturunduse tõed tööandjatele
- 13.02 5 nippi, kuidas valida sobivat reklaamiagentuuri
- Tiina Tali lahkub Coop Pangast
- Turundaja edukus sõltub andmetest, mitte egost
- Mediacom juht: turul on segased ajad
- Saage tuttavaks: Aasta Meediategu 2018 zürii
- Uuring: üllatavaid leide meediatüüpide mõju kohta
- Klassikalised videoturunduse tõed tööandjatele
- Saksa disaini mainekas auhind tuli Eestisse
- Milliseid raadiojaamu kuulati 2018. aastal enim?
- Miks kaasata kliente teenuse arendamisel?
- 5 nippi, kuidas valida sobivat reklaamiagentuuri
Valdkonna töökuulutused
HARIDUSE INFOTEHNOLOOGIA SIHTASUTUS otsib TURUNDUSSPETSIALISTI
Hariduse Infotehnoloogia Sihtasutus
17. veebruar 2019
AATRIUM SISUSTUSKAUBAMAJA otsib DIGITURUNDUSE SPETSIALISTI
Aatrium Sisustuskaubamaja AS
24. veebruar 2019
MAGNUM AS ja PET CITY ootavad oma meeskonda BALTIKUMI JAEKAUBANDUSE TURUNDUSJUHTI
Magnum AS
21. veebruar 2019
Sisuturundus
Videod

Case study: Digitegu võitja - Work in Estonia kampaania “Challenge”
Eesti vajas häid IT spetsialiste. Et riigipiiridest väljapoolt kandidaate leida, kasutati mängulist lähenemist ehk loodi pusle-stiilis ülesanne, mis suunati sobivale sihtgrupile. See ülesanne oli lahendatav vaid nende poolt, kes valdasid õiget “koodikeelt”. Kes ülesande ära lahendas, oli sobiv kandidaat siia tööle tulemiseks. Töö oli Digitegu 2018 kampaanialehe kategooria võitja.
Case study: Digitegu võitja - mobiilse rahakoti mTasku rakendamine
Digitegu 2018 mobiiliturunduse kategooria võitja mTasku on Tallinna Kaubamaja Grupi ettevõtetes rakendatud mobiilne rahakott, mis tähendab, et partnerkaarti saab kasutada läbi mobiiltelefoni. Kui lisada sellele ka pangaandmed, saab telefoniga ka poes ostude eest tasuda.