• 05.05.15, 16:10
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Et meediaagentuurid saaksid päriselt kliendi strateegiliseks partneriks, on vaja olulist arenguhüpet

Best Marketingile andis intervjuu Initiative’i juhatuse liige Lasse Sool.
Initiative'i juhatuse liige Lasse Sool
  • Initiative'i juhatuse liige Lasse Sool
Varemalt oled peamiselt turunduse juhtimisega tegelenud, nüüd liitusid meediaagentuuriga Initiative ning tegeled seal turundusanalüütika arendamisega. Millest selline otsus?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele