Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Kuidas Tesla tõstis ühe tweetiga oma väärtust 900 miljoni $ võrra
Rootsi digiagentuuri analüütik Nicholas Bean tõi tänasel sotsiaalmeedia parimate praktikate konverentsil näite suurepärasest ROIst sotsiaalmeedias.
Tesla Motorsi kaasasutaja Elon Muski säuts Twitteris: "Major new Tesla product line -- not a car -- will be unveiled at our Hawthorne Design Studio on Thurs 8pm, April 30" tõstis Tesla börsiväärtust 10 minutiga 4% ehk 900 miljonit $.
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.