Silja Oja • 22 aprill 2015
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

Kuidas Tesla tõstis ühe tweetiga oma väärtust 900 miljoni $ võrra

Rootsi digiagentuuri analüütik Nicholas Bean tõi tänasel sotsiaalmeedia parimate praktikate konverentsil näite suurepärasest ROIst sotsiaalmeedias.

Tesla Motorsi kaasasutaja Elon Muski säuts Twitteris: "Major new Tesla product line -- not a car -- will be unveiled at our Hawthorne Design Studio on Thurs 8pm, April 30" tõstis Tesla börsiväärtust 10 minutiga 4% ehk 900 miljonit $.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Marianne Liibert
    Marianne LiibertBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5563 5831marianne@bestmarketing.ee
    Kristi Remmik
    Kristi RemmikBestmarketing.ee ürituste projektijuhtTel: +372 5683 6988kristi@bestmarketing.ee
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee