• 09.04.15, 14:13
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kommunikatsiooniteenus on Eestis meediasuhete keskne

Peamist kasu nähti sel aastal kommunikatsioonist juhi või organisatsiooni nähtavuse suurendamisel ajakirjanduses, räägib hiljuti läbiviidud uuringust lähemalt Tallinna Ülikooli õppejõud ja konsultatsiooniettevõtte MSMedia omanik Mart Soonik.
Kommunikatsiooniettevõtte MSMedia ja uuringuettevõtte Norstat poolt esimeses kvartalis läbi viidud küsitluse põhjal selgus, et tippjuhid on kommunikatsiooniettevõtete teenustega pigem rahul (kokku 82%). Peamist kasu nähti sel aastal kommunikatsioonist juhi või organisatsiooni nähtavuse suurendamisel ajakirjanduses (41%).

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele