• 30.03.15, 10:05
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tippjuhid Passwordil: jaekaupmehe liikumine veebi on vältimatu

Teemal Eesti ettevõtted digitaliseeruvas maailmas vahetasid Passwordi vestlusringis mõtteid kolm tippjuhti – Anne Samlik Estravelist, Raul Puusepp Tallinna Kaubamajast ning Erki Kilu LHV Pangast.  Kõik kõnelejad tõid esile ja nõustusid, et kvaliteetse statistika saamine veebist ostmise kohta on täna võimatu. Ka Statistikaamet ei kogu seda sellisel kujul, mis annaks adekvaatse ülevaate.
Kõik kolm juhti nõustusid sellega, et tehnoloogia puudutab otseselt ka nende valdkonda ja selle arendamine ning kliendile toote või teenuse lihtsustamine on vältimatu. Erinevalt Kaubamajast ja Estravelist ei ole LHV Pank siiski nii tihedas konkurentsis alternatiividega välisturgudelt. Kui lennupiletite broneerimine ja riidekaupade ostmine võib avanenud võimaluste tõttu liikuda Eestist väljapoole, siis pangateenused on klientidele siiski pigem lokaalsed. „Pank pakub eelkõige vahendusteenust – kellelgi on raha puudu, kellelgi on üle, tuleb lihtsalt need kaks poolt kokku viia - selleks ongi pank,“ võtab Erki Kilu ühe lausega kokku panganduse olemuse. Nii on see tema sõnul olnud aastasadu ja tõenäoliselt ei muuta ka nii pea. Teise olulise rollina toob ta välja muidugi rahaülekanded.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele