Kõik kolm juhti nõustusid sellega, et tehnoloogia puudutab otseselt ka nende valdkonda ja selle arendamine ning kliendile toote või teenuse lihtsustamine on vältimatu. Erinevalt Kaubamajast ja Estravelist ei ole LHV Pank siiski nii tihedas konkurentsis alternatiividega välisturgudelt. Kui lennupiletite broneerimine ja riidekaupade ostmine võib avanenud võimaluste tõttu liikuda Eestist väljapoole, siis pangateenused on klientidele siiski pigem lokaalsed. „Pank pakub eelkõige vahendusteenust – kellelgi on raha puudu, kellelgi on üle, tuleb lihtsalt need kaks poolt kokku viia - selleks ongi pank,“ võtab Erki Kilu ühe lausega kokku panganduse olemuse. Nii on see tema sõnul olnud aastasadu ja tõenäoliselt ei muuta ka nii pea. Teise olulise rollina toob ta välja muidugi rahaülekanded.
Samas on tarbijaootused siiski sarnased selles osas, et tarbimiseks ei soovita enam kuhugi eraldi tulla, vaid kõik teenused ja tooted, sh need, mis puudutavad finantse, peavad olema kasutatavad asukohast sõltumata. Sellest tulenevalt keskendubki LHV Pank eelkõige oma mobiilse panga välja töötamisele ja kliendile mugavaks muutmisele.