• 23.03.15, 09:04
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Praktilist infot Passwordil osalejale

Kolmapäeval, 25. märtsil algab Eesti kõigi aegade suurim turunduskonverents PASSWORD 2015: pilet tulevikku! Siinkohal praktilist infot, et saaksid end konverentsil mugavalt tunda.  Konverentsile saabumine algab Saku Suurhalli peaustest mõlemal päeval kell 9.00. Kuna osalejaid on väga palju (ca 500), siis tule palun aegsasti kohale, et vältida hilinemist. Kõigil konverentsikülalistel palume tulla läbi registreerimislauast, kust saate kaelakaardi.
Konverentsile saabumine algab Saku Suurhalli peaustest mõlemal päeval kell 9.00. Kuna osalejaid on väga palju (ca 500), siis tule palun aegsasti kohale, et vältida hilinemist. Kõigil konverentsikülalistel palume tulla läbi registreerimislauast, kust saate kaelakaardi.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele