• 23.03.15, 09:04
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Praktilist infot Passwordil osalejale

Kolmapäeval, 25. märtsil algab Eesti kõigi aegade suurim turunduskonverents PASSWORD 2015: pilet tulevikku! Siinkohal praktilist infot, et saaksid end konverentsil mugavalt tunda.  Konverentsile saabumine algab Saku Suurhalli peaustest mõlemal päeval kell 9.00. Kuna osalejaid on väga palju (ca 500), siis tule palun aegsasti kohale, et vältida hilinemist. Kõigil konverentsikülalistel palume tulla läbi registreerimislauast, kust saate kaelakaardi.
Konverentsile saabumine algab Saku Suurhalli peaustest mõlemal päeval kell 9.00. Kuna osalejaid on väga palju (ca 500), siis tule palun aegsasti kohale, et vältida hilinemist. Kõigil konverentsikülalistel palume tulla läbi registreerimislauast, kust saate kaelakaardi.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele