3. märts 2015
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kassikuldmuna?

Kuldmunal võetakse mõõtu võetakse kas käelises oskuses, sarži žanris või selles, kes on suurem. Paraku ei ole müügitõstmine ega äriline loomingulisus Kuldmuna konkursil kuidagi esindatud. Lisades sinna juurde veel kohmaka esindatuse veebis ja vananeva imagoloogilise kuvandi, saame ühe korraliku aja- ning raharaiskaja.  Loovusfestivali Kuldmuna teemal avaldab arvamust agentuuri La Ecwador juht Heily Aavik.

Nagu ikka, loetakse ka turunduskommunikatsiooni alal munasid kevadel. Konkursid on agentuuri turundamisel väga vajalikud kanalid, kuna seal toimub oma ala professionaalide mõõduvõtmine. Samuti on konkursid oluliseks helkuriks teenusteturul, sest iga teenuseostja võtab esimese asjana lahti google.com keskkonna ja uurib, kas tema võimaliku partneri kohta on mingit taustainfot leida.

Järgnevalt puudutan kahte olulist punkti, millele peaks rahvusliku loovkonkursi Kuldmuna äriidee tuginema, kuid mis ühel või teisel põhjusel seda ei tee.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700