• 03.03.15, 09:08
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kassikuldmuna?

Kuldmunal võetakse mõõtu võetakse kas käelises oskuses, sarži žanris või selles, kes on suurem. Paraku ei ole müügitõstmine ega äriline loomingulisus Kuldmuna konkursil kuidagi esindatud. Lisades sinna juurde veel kohmaka esindatuse veebis ja vananeva imagoloogilise kuvandi, saame ühe korraliku aja- ning raharaiskaja.  Loovusfestivali Kuldmuna teemal avaldab arvamust agentuuri La Ecwador juht Heily Aavik.
Nagu ikka, loetakse ka turunduskommunikatsiooni alal munasid kevadel. Konkursid on agentuuri turundamisel väga vajalikud kanalid, kuna seal toimub oma ala professionaalide mõõduvõtmine. Samuti on konkursid oluliseks helkuriks teenusteturul, sest iga teenuseostja võtab esimese asjana lahti google.com keskkonna ja uurib, kas tema võimaliku partneri kohta on mingit taustainfot leida.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele