• 03.03.15, 11:16
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Initiative’iga alustasid koostööd ETK, KW Bruun Baltic, Creditstar Grupp ja Fazer

2014. aastal muljetavaldava kasvu läbi teinud meediaagentuuriga Initiative alustasid teiste hulgas koostööd ETK, KW Bruun Baltic, Creditstar Grupp ja Fazer.
“Oleme turunduse kasumlikkuse mõõtmisse ja ROI juhtimisse aastaid uskunud ning seepärast ka sinna oluliselt panustanud. Meie kiiresti laienev koostööpartnerite ring on meile heaks märgiks, et data driven turundus on õnneks muu maailma kõrval ka üha enam Eestis ja Baltikumis oluliseks muutunud,” kommenteerib Initiative’i  head minekut ettevõtte juht Indrek Soom.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele