• 03.03.15, 11:16
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Initiative’iga alustasid koostööd ETK, KW Bruun Baltic, Creditstar Grupp ja Fazer

2014. aastal muljetavaldava kasvu läbi teinud meediaagentuuriga Initiative alustasid teiste hulgas koostööd ETK, KW Bruun Baltic, Creditstar Grupp ja Fazer.
“Oleme turunduse kasumlikkuse mõõtmisse ja ROI juhtimisse aastaid uskunud ning seepärast ka sinna oluliselt panustanud. Meie kiiresti laienev koostööpartnerite ring on meile heaks märgiks, et data driven turundus on õnneks muu maailma kõrval ka üha enam Eestis ja Baltikumis oluliseks muutunud,” kommenteerib Initiative’i  head minekut ettevõtte juht Indrek Soom.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele