26. veebruar 2015
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

Rudy De Waele: Uued teenusbrändid ei vaja enam traditsioonilist turundust

"Uued brändid – Airbnb, Spotify, Uber ja Netflix – ei kasuta enam traditsioonilist massimeedia reklaami. Nende ärimudel ja tegutsemispõhimõtted on väga erinevad klassikalistest brändidest. Uued brändid tegutsevad digitaalmaailmas, nad on juba sündides olemuselt globaalsed ja neisse on sisse ehitatud sotsiaalne element – teenusega rahulolevad kliendid jagavad oma kogemust sotsiaalmeedias. Loomulikult vajab iga bränd ka tuntust – aga kui tegemist on innovaatilise teenusega, siis saavad nad palju meedia tähelepanu ja seega võib väita, et tuntuse ehitamisel on peamine tööriist PR," räägib Password 2015 esineja, Belgia futurist ja tehnoloogiavisionäär Rudy de Waele. Loe intervjuud!

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Vaatamiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Enimloetud
    Maarit Eerme
    Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
    Helen Külaots
    Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com