26. veebruar 2015
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Rudy De Waele: Uued teenusbrändid ei vaja enam traditsioonilist turundust

"Uued brändid – Airbnb, Spotify, Uber ja Netflix – ei kasuta enam traditsioonilist massimeedia reklaami. Nende ärimudel ja tegutsemispõhimõtted on väga erinevad klassikalistest brändidest. Uued brändid tegutsevad digitaalmaailmas, nad on juba sündides olemuselt globaalsed ja neisse on sisse ehitatud sotsiaalne element – teenusega rahulolevad kliendid jagavad oma kogemust sotsiaalmeedias. Loomulikult vajab iga bränd ka tuntust – aga kui tegemist on innovaatilise teenusega, siis saavad nad palju meedia tähelepanu ja seega võib väita, et tuntuse ehitamisel on peamine tööriist PR," räägib Password 2015 esineja, Belgia futurist ja tehnoloogiavisionäär Rudy de Waele. Loe intervjuud!

Miks peaksid Eesti turundajatele üldse korda minema globaalsed tehnoloogiatrendid? Meie turg on väga väike ja igapäevatöös tuleb kokku puutuda palju „maisemate“ probleemidega.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700