Teemal Aasta Turundustegu 2014 avaldab arvamust turundusekspert Katrin Aunpu.
Kui ma mõtlen tagasi 2014. a meeldejäävatele turundustegudele, siis jookseb silmade eest läbi palju – Eestimaised toiduained, suvisel ajal õlled jms. Millest aga kinni haarata ja lauale tõsta on muidugi Eesti e-residentsus. See on nii innovatiivne, lahe ja haarav. See on teema, mis paneb ka alati kõik välismaalased uskumatult ohhetama!
Seotud lood
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.