Teemal Aasta Turundustegu 2014 avaldab arvamust turundusekspert Katrin Aunpu.
Kui ma mõtlen tagasi 2014. a meeldejäävatele turundustegudele, siis jookseb silmade eest läbi palju – Eestimaised toiduained, suvisel ajal õlled jms. Millest aga kinni haarata ja lauale tõsta on muidugi Eesti e-residentsus. See on nii innovatiivne, lahe ja haarav. See on teema, mis paneb ka alati kõik välismaalased uskumatult ohhetama!
Seotud lood
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.