• 23.02.15, 11:35
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Katrin Aunpu esitaks Turundustegu 2014 konkursile e-residentsuse kampaania

Teemal Aasta Turundustegu 2014 avaldab arvamust turundusekspert Katrin Aunpu.
Kui ma mõtlen tagasi 2014. a meeldejäävatele turundustegudele, siis jookseb silmade eest läbi palju – Eestimaised toiduained, suvisel ajal õlled jms. Millest aga kinni haarata ja lauale tõsta on muidugi Eesti e-residentsus. See on nii innovatiivne, lahe ja haarav. See on teema, mis paneb ka alati kõik välismaalased uskumatult ohhetama!

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele