• 18.02.15, 12:49
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Pärtel Vurma: 2014. aasta turundustegu oli e-residentsuse programm

Minu jaoks on hästi sümpaatne, kui ambitsioonikas idee kohtub süsteemse tööga ja sellest sünnib uus väärtus. Eesti e-residentsuse programm on selles mõttes minu jaoks eelmise aasta parim näide, kirjutab Velvet Digital Paper tegevjuht ja partner Pärtel Vurma.
Minu jaoks on hästi sümpaatne, kui ambitsioonikas idee kohtub süsteemse tööga ja sellest sünnib uus väärtus. Eesti e-residentsuse programm on selles mõttes minu jaoks eelmise aasta parim näide. Tähtsam kui 10-miljonit e-eestlast aastaks 2025 on see, et Eesti on rahvusvahelises meedias tugevalt kinnistanud oma kuvandit innovaatilisest väikeriigist ja tõestanud, et me suudame need hullud ideed ka reaalselt ellu viia.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele