Minu jaoks on hästi sümpaatne, kui ambitsioonikas idee kohtub süsteemse tööga ja sellest sünnib uus väärtus. Eesti e-residentsuse programm on selles mõttes minu jaoks eelmise aasta parim näide. Tähtsam kui 10-miljonit e-eestlast aastaks 2025 on see, et Eesti on rahvusvahelises meedias tugevalt kinnistanud oma kuvandit innovaatilisest väikeriigist ja tõestanud, et me suudame need hullud ideed ka reaalselt ellu viia.
Samaväärne sündmus on minu jaoks ka Eesti ja Gruusia koostöös valminud filmi „Mandariinid“ rahvusvaheline edu. Mul ei ole kahjuks veel täpset teadmist, kuidas seda turundust tehti, aga esimese Eesti päritolu filmina Kuldgloobuse ja Oscari nominatsioonideni jõudmise taga lihtsalt peab olema meeletu tahtmine, julgus ja töö. See on pingutus, mis väärib mitte ainult filmimaailma tunnustust vaid ka turundus- ja kommunikatsiooniinimeste maani kummardust.