• 18.02.15, 12:49
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Pärtel Vurma: 2014. aasta turundustegu oli e-residentsuse programm

Minu jaoks on hästi sümpaatne, kui ambitsioonikas idee kohtub süsteemse tööga ja sellest sünnib uus väärtus. Eesti e-residentsuse programm on selles mõttes minu jaoks eelmise aasta parim näide, kirjutab Velvet Digital Paper tegevjuht ja partner Pärtel Vurma.
Minu jaoks on hästi sümpaatne, kui ambitsioonikas idee kohtub süsteemse tööga ja sellest sünnib uus väärtus. Eesti e-residentsuse programm on selles mõttes minu jaoks eelmise aasta parim näide. Tähtsam kui 10-miljonit e-eestlast aastaks 2025 on see, et Eesti on rahvusvahelises meedias tugevalt kinnistanud oma kuvandit innovaatilisest väikeriigist ja tõestanud, et me suudame need hullud ideed ka reaalselt ellu viia.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.03.25, 11:27
Üks koht, lõputud võimalused: T1 Venue sündmuskeskus viib ürituste korraldamise uuele tasemele
Kui eestlase unistuste kodu asub samal ajal kesklinnas, metsa sees ning vaatega merele, siis sellist kohta leida on võimatu. Sündmusi korraldama asudes on soovideks väga hea asukoht, suurepärased tehnilised lahendused, tasuta parkimine, plussina lisaks imeline vaade ja naturaalne valgus. Ja selline koht on päriselt olemas – see on T1 keskuses asuv sündmuskeskus T1 Venue.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele