"Mul on olnud õnn kuulata selle aasta Passwordil esinevat Steven Van Belleghemi rahvusvahelise sõltumatute kommunikatsiooniagentuuride keti ICOM, kuhu AD Angels kuulub, konverentsil 2013. aasta sügisel Brüsselis ja see on siiani eredalt meeles. Tookordne teema oli "Turundus 2020”, kus Steven suurepäraste näidete abil kirjeldas kuhu suunas turundus liikumas on, mis töötab ja mis mitte. Tegemist oli väga tugeva sisuga etteastega, mis pani mõtlema ja nägema uusi võimalusi ning kust nii mõnigi tähelepanek on hiljem ära kulunud.
Üritasime ise teda Eestisse saada 2014. kevadel. Siis ajagraafikud ei klappinud, aga nüüd tegi Best Marketing selle ära! Soovitan väga nii turundusjuhtidele, agentuuride töötajatele kui tegelikult ka tippjuhtidele," rääkis reklaamiagentuuri AD Angels juht Annika Avikson.