Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Case study: Laagri City Kontserdimaja
City Motors AS juhataja Henrik Raave kirjeldab, kuidas ettevõte Laagris uue autosalongi avas. Keda tegelikult huvitab autosalongi avamine ehk kas avada maja, mille sa ehitasid või maja, mida inimesed tahavad?
City Motors ehitas kümne kuu jooksul uut Renault' ja Dacia autosalongi. Kulutasime väga palju raha - tehas nõudis. Salong sai ilus ja suur. Müügipinda üle 800 m2.
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.