25. november 2014
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Case study: Laagri City Kontserdimaja

City Motors AS juhataja Henrik Raave kirjeldab, kuidas ettevõte Laagris uue autosalongi avas. Keda tegelikult huvitab autosalongi avamine ehk kas avada maja, mille sa ehitasid või maja, mida inimesed tahavad?

City Motors ehitas kümne kuu jooksul uut Renault' ja Dacia autosalongi. Kulutasime väga palju raha - tehas nõudis. Salong sai ilus ja suur. Müügipinda üle 800 m2.

Kui hakkasime turundusplaane tegema, küsisime endalt: keda huvitab teade, et kuskil avatakse uus autosalong? Tõenäoliselt sellist pressiteadet isegi ei avaldata. Nagu ei avaldata ka uute säästumarketite ja bussipeatuste avamisteateid. Vähemalt peavoolumeedias mitte.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700