6. november 2014
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

Social Media Week: privaatsus on muutumas luksuskaubaks

Mediabrands Digitali sotsiaalmeedia projektijuht Fred-Ander Pärn käis Londonis Social Media Week'il ja tegi kokkuvõtte uusimatest arengutest. Üha oluliseks teemaks on muutumas privaatsus. Londonis arutati, kas inimeste privaatsus on muutumas luksuskaubaks. Näiteks Apple salvestab 2 aastat kõik selle, mida oled Siri käest küsinud või talle rääkinud.

Septembri lõpus toimus sotsiaalmeedia iga-aastane suurüritus Social Media Week 2014 Londonis, millest võttis osa ka Mediabrands Digitali sotsiaalmeedia projektijuht Fred-Ander Pärn. Social Media Week toimus samaaegselt 11 riigis üle maailma, seda külastas rohkem kui 30 000 inimest ja selle raames toimus 1000 seminari, mida viisid läbi 2500 esinejat. Selle aasta ürituse peateemaks oli „The Future of Now: Always On, Always Connected“.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Vaatamiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Enimloetud
    Maarit Eerme
    Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
    Helen Külaots
    Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com