6. november 2014
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Social Media Week: privaatsus on muutumas luksuskaubaks

Mediabrands Digitali sotsiaalmeedia projektijuht Fred-Ander Pärn käis Londonis Social Media Week'il ja tegi kokkuvõtte uusimatest arengutest. Üha oluliseks teemaks on muutumas privaatsus. Londonis arutati, kas inimeste privaatsus on muutumas luksuskaubaks. Näiteks Apple salvestab 2 aastat kõik selle, mida oled Siri käest küsinud või talle rääkinud.

Septembri lõpus toimus sotsiaalmeedia iga-aastane suurüritus Social Media Week 2014 Londonis, millest võttis osa ka Mediabrands Digitali sotsiaalmeedia projektijuht Fred-Ander Pärn. Social Media Week toimus samaaegselt 11 riigis üle maailma, seda külastas rohkem kui 30 000 inimest ja selle raames toimus 1000 seminari, mida viisid läbi 2500 esinejat. Selle aasta ürituse peateemaks oli „The Future of Now: Always On, Always Connected“.

Social Media Week käigus käsitleti peamiselt teemasid: kuidas tehnoloogia ja sotsiaalmeedia on muutunud veelgi olulisemaks võrreldes varasemaga, kuidas see vähendab vahemaid klientide ja firmade vahel ning kuidas see ühendab inimesi üle maailma. Teemade ring oli mitmekülgne ja põnev, alustades kiirloengutest ja lõpetades huvitavate töötubadega.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700