Ainult tellijatele
28. oktoober 2014
Ainult tellijatele
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

INTERVJUU! Madis Laas: minu tähtsaim töö on firmakultuuri arendamine

"Mu visiitkaardil on ainult mu nimi ja kontaktid, ilma tiitlita. Teen täpselt seda, mida parajasti vaja on, et asjad laabuksid. Võin tõsta mööblit ringi või aidata plaani pidada. Oma kõige tähtsamaks tööks pean Creative Unioni kultuuri pidevat arendamist," räägib Creative Unioni üks rajaja Madis Laas.  Creative Union on orgaaniliselt kasvanud firmade kogumik, mis sai alguse 20 aastat tagasi. Uniooni kuuluvad teiste seas Kontuur Leo Burnett, Spring Advertising, Newton Marketing, Identity, Vurr Digital, Mobile Digital, Royal Service, MediaBroker, Dalton ja PrintHouse.

Kirjelda palun Creative Unioni ülesehitust. Kuidas see impeerium alguse sai?

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700