• 28.10.14, 14:12
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

INTERVJUU! Madis Laas: minu tähtsaim töö on firmakultuuri arendamine

"Mu visiitkaardil on ainult mu nimi ja kontaktid, ilma tiitlita. Teen täpselt seda, mida parajasti vaja on, et asjad laabuksid. Võin tõsta mööblit ringi või aidata plaani pidada. Oma kõige tähtsamaks tööks pean Creative Unioni kultuuri pidevat arendamist," räägib Creative Unioni üks rajaja Madis Laas.  Creative Union on orgaaniliselt kasvanud firmade kogumik, mis sai alguse 20 aastat tagasi. Uniooni kuuluvad teiste seas Kontuur Leo Burnett, Spring Advertising, Newton Marketing, Identity, Vurr Digital, Mobile Digital, Royal Service, MediaBroker, Dalton ja PrintHouse.
Kirjelda palun Creative Unioni ülesehitust. Kuidas see impeerium alguse sai?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele