Emor võttis kasutusele uue, kiire ja mugava tarbija väärtusmaailma kaardistamise töövahendi Consumer CV versioon 2, mis mõõdab tarbijate väärtusmaailma vaid 12 indikaatorväitega.
„Tarbija ja tema väärtusmaailma mõistmine ning sellega arvestamine oma tegevuse kavandamisel ja juhtimisel on turundajate igapäevane praktiline probleem. Samas on säärased uuringud keerukad ning aeganõudvad – seetõttu ka paljudele turundajatele kättesaamatud. Emori uue põlvkonna töövahend Consumer CV versioon 2 sobib kasutamiseks seal, kus on olemas vajadus kulu- ja ajasäästlikult mõista oma tarbijat,“ selgitas TNS Emori juhataja Karin Niinas.
Seotud lood
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.