Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Emor lõi uue ja lihtsa tarbijate väärtusmaailma mõõtmisvahendi
Emor võttis kasutusele uue, kiire ja mugava tarbija väärtusmaailma kaardistamise töövahendi Consumer CV versioon 2, mis mõõdab tarbijate väärtusmaailma vaid 12 indikaatorväitega.
„Tarbija ja tema väärtusmaailma mõistmine ning sellega arvestamine oma tegevuse kavandamisel ja juhtimisel on turundajate igapäevane praktiline probleem. Samas on säärased uuringud keerukad ning aeganõudvad – seetõttu ka paljudele turundajatele kättesaamatud. Emori uue põlvkonna töövahend Consumer CV versioon 2 sobib kasutamiseks seal, kus on olemas vajadus kulu- ja ajasäästlikult mõista oma tarbijat,“ selgitas TNS Emori juhataja Karin Niinas.