Autor: Silja Oja • 22. oktoober 2014
Ainult tellijatele

Emor lõi uue ja lihtsa tarbijate väärtusmaailma mõõtmisvahendi

Emor võttis kasutusele uue, kiire ja mugava tarbija väärtusmaailma kaardistamise töövahendi Consumer CV versioon 2, mis mõõdab tarbijate väärtusmaailma vaid 12 indikaatorväitega.

„Tarbija ja tema väärtusmaailma mõistmine ning sellega arvestamine oma tegevuse kavandamisel ja juhtimisel on turundajate igapäevane praktiline probleem. Samas on säärased uuringud keerukad ning aeganõudvad – seetõttu ka paljudele turundajatele kättesaamatud. Emori uue põlvkonna töövahend Consumer CV versioon 2 sobib kasutamiseks seal, kus on olemas vajadus kulu- ja ajasäästlikult mõista oma tarbijat,“ selgitas TNS Emori juhataja Karin Niinas.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700