Tallinna Teletorn on põneva ajalooga unikaalne kõrghoone, mis avas uudsena uksed külastajatele taas 2012.a. aprillis. Turismikeskus esitleb linnulennult Tallinna linna ja Eesti erilisi saavutusi ning pakub kvaliteetse vaba aja veetmiseks paeluvat keskkonda ja sündmusi. Kaasaegne turismikeskus vajab särava silmaga energilisi inimesi, kes teeksid maja külastajasõbralikuks ning aitaksid tal toimida elusa keskkonnana. Teletorn ei ole mitte monument, vaid põnevate sündmuste toimumise koht.
Sinu töö peab tagama tõhusa sidepidamise Teletorni klientide ja töötajate vahel ning aitama igati kaasa müügi- ja turundustöö korraldamisele. Spetsialisti esmaseks vastutusvaldkonnaks on kassa- ja broneerimissüsteemide haldamine ning igapäevane suhtlemine klientidega eeskätt seoses ürituste korraldamisega - pakkumiste tegemine, tellimuste vormistamine, täitmise korraldamine ja arveldamine. Spetsialist haldab teletorni infot kodulehel, erinevates portaalides ning sotsiaalmeedia kanalites ning osaleb müügi- ja turundusürituste korraldamisel ja turundusmaterjalide väljatöötamises. Tuleb ette ka lähetusi. Lisaks vastutab spetsialist asutuse üldise bürootöö korralduse ja dokumentatsiooni eest.