Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
ARVAMUS! Joel Volkov: Kuhu kaob raha? Seisakusse.
Eesti meediamaastik on sügavas stagnatsioonis, leiab Der Tanki loovjuht Joel Volkov.
Eesti meediamaastik on sügavas stagnatsioonis, mis algas siis, kui kõik oli väga hästi ehk 10 aastat tagasi. Siis oli korraga kõik väga halvasti ja pärast seda on kõik ühtemoodi.
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“