• 01.10.14, 17:31
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Äripäev sai uue veebi

Äripäev tuli täna välja uue veebidisainiga kõigil ekraanidel, oma viimase aastakümne suurima investeeringuga. Investeering on tänaseks olnud pea 150 000 eurot. Projekt tehti teoks maailma suurima meediaveebide platvormi Newscycle ja Äripäeva Eesti arenduspartneri Uptime koostöös.
on varasemaga võrreldes selgemalt üles ehitatud ja sealt saab loogilisemalt reastatult infot. Avalehe ülemise osa võtavad endale toimetuse hetkel kõige olulisemaks peetavad uudised koos arvamuslugudega. Lehel on toodud eraldi välja praktilised lood, edetabelid, artiklid kiiresti kasvavatest firmadest ehk gasellidest, foto- ja videogaleriid.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele