• 06.08.14, 14:46
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Traditsiooniline otsepost on jätkuvalt elujõuline

Hallvard Fjeldbraaten oli Eurobest 2013 otseturunduse žürii liige ja hindab sel aastal Balticbesti töid. Ta on Norra agentuuri LLOWBANK copywriter ja partner. Omal ajal oli ta maailma enim auhindu võitnud reklaamitudeng, kes värvati ühest Norra väikelinnast tööle otse Leo Burnetti Chicagos. Loe intervjuud Hallvardiga!

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele