• 06.08.14, 14:46
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Traditsiooniline otsepost on jätkuvalt elujõuline

Hallvard Fjeldbraaten oli Eurobest 2013 otseturunduse žürii liige ja hindab sel aastal Balticbesti töid. Ta on Norra agentuuri LLOWBANK copywriter ja partner. Omal ajal oli ta maailma enim auhindu võitnud reklaamitudeng, kes värvati ühest Norra väikelinnast tööle otse Leo Burnetti Chicagos. Loe intervjuud Hallvardiga!

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.09.24, 10:50
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib üks tõde nagu majakas keset tormi – brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele