• 06.08.14, 14:46
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Traditsiooniline otsepost on jätkuvalt elujõuline

Hallvard Fjeldbraaten oli Eurobest 2013 otseturunduse žürii liige ja hindab sel aastal Balticbesti töid. Ta on Norra agentuuri LLOWBANK copywriter ja partner. Omal ajal oli ta maailma enim auhindu võitnud reklaamitudeng, kes värvati ühest Norra väikelinnast tööle otse Leo Burnetti Chicagos. Loe intervjuud Hallvardiga!

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele