5. august 2014
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Balticbestil jagavad kogemusi Euroopa reklaamivaldkonna tipptegijad

29. augustil Pärnus toimuva Balticbesti konverentsi avab Cannes Lions festivali director Phil Thomas (UK), kes räägib maailma reklaamitrendidest. Cannes Lions on maailma suurim reklaamifestival ja Phil on mees, kes seda globaalset show´d juhib. Tegu on tõenäoliselt reklaamivaldkonna kõige informeerituma inimesega kogu maailmas.

Järgmine blokk konverentsil keskendub Balti turu eripäradele. Esimeses vestlusringis jagavad oma mõtteid siinsete suurpankade – SEB, Nordea ja Swedbanki – regionaalsed turundusotsustajad.

Teises vestlusringis keskendume jaekaubandusele ja tarbijatrendidele.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700