• 16.06.14, 22:37
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

#RePicture ehk kasuta reklaamis stereotüübivabasid fotosid

Getty Images kutsus Cannes Lionsil loovinimesi üles murdma soolisi stereotüüpe reklaamfotodel ja kujutama elu kogu selle mitmekesisuses nii, nagu see tänapäeval tegelikult on. Inimesed on tüdinenud täiuslikuks photoshopatud maailmast.
ja ajakirjanik Jessica Bennet ettekandega „Uus pildikeel: kuidas brändid saavad fotodega soolist ebavõrdsust vähendada“ ("The new visual language: how brands can use images to close the gender gap").

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.05.25, 13:50
Digiposter laieneb: uus partner Postimaja ja suuremad ekraanid linnas
Saates „Password. Make marketing fun again“ teeme juttu välimeediast. Külas on Digipostri juht Priit Pedanik ja müügijuht Hardi Potter.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele