Autor: Silja Oja • 16. juuni 2014
Ainult tellijatele

#RePicture ehk kasuta reklaamis stereotüübivabasid fotosid

Getty Images kutsus Cannes Lionsil loovinimesi üles murdma soolisi stereotüüpe reklaamfotodel ja kujutama elu kogu selle mitmekesisuses nii, nagu see tänapäeval tegelikult on. Inimesed on tüdinenud täiuslikuks photoshopatud maailmast.

ja ajakirjanik Jessica Bennet ettekandega „Uus pildikeel: kuidas brändid saavad fotodega soolist ebavõrdsust vähendada“ ("The new visual language: how brands can use images to close the gender gap").

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700