Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
#RePicture ehk kasuta reklaamis stereotüübivabasid fotosid
Getty Images kutsus Cannes Lionsil loovinimesi üles murdma soolisi stereotüüpe reklaamfotodel ja kujutama elu kogu selle mitmekesisuses nii, nagu see tänapäeval tegelikult on. Inimesed on tüdinenud täiuslikuks photoshopatud maailmast.
ja ajakirjanik Jessica Bennet ettekandega „Uus pildikeel: kuidas brändid saavad fotodega soolist ebavõrdsust vähendada“ ("The new visual language: how brands can use images to close the gender gap").
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.