Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Emori uuringuekspert: tark turundaja õpib tarbija kohta aju- ja käitumisteadustest
Viinis toimuval European Broadcasting Unioni konverentsil Eurovision Connect tegi TNS Emori tarbijakäitumise uuringuekspert Heidi Reinson ettekande ajuteaduste ja turunduse ühisosadest. Teadustööde ning Emori ja teiste uuringufirmade praktiliste näidete varal jõudis Heidi Reinson järeldusele, et neuroteadusest on turundajatel palju õppida.
Neuroteaduse kasutamine turundussõnumite testimisel on näidanud, et inimeste teadlikud vastused ja selgitused ei väljenda tihtilugu nende tegelikke otsustusprotsesse. Probleem ei seisne selles, et inimesed ei taha avaldada oma valikute või ostuotsuste tegelikke põhjuseid, vaid nad lihtsalt ei oska kõikide tegurite mõju arvesse võtta.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]