9. mai 2014
Ainult tellijatele

Mida vanemaks inimesed muutuvad, seda õnnelikumad nad on

Ainult 5% Briti reklaamiagentuuride töötajatest on üle 50 aasta vanad, seega on arusaadav, miks reklaamitööstus seeniore kõnetada ei oska. Suurim viga on eeldada, et seeniorid igatsevad taga noorusaega ja tahavad olla nagu 20-aastased. Uuringud näitavad vastupidist.  Intervjuu Mature Marketing Associationi (UK) presidendi ja seenioridele turundamisele spetsialiseerunud agentuuri RHC Advantage tegevjuhi Mark Beasley’ga, kes esineb Tallinnas 12. juunil toimuval seenioridele turundamise seminaril.

Intervjuu Mature Marketing Associationi (UK) presidendi ja seenioridele turundamisele spetsialiseerunud agentuuri RHC Advantage tegevjuhi Mark Beasley’ga. Mark Beasley esineb Tallinnas 12. juunil toimuval seenioridele turundamise seminaril.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700