• 11.03.14, 10:17
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Telefonimüügi populaarsus tõuseb

Telefonimüügiettevõtte Müügimeistrid käive tõusis 23%. Müügimeistrid teevad kuus kuni 240 000 kõnet. Peamised telemarketingi teenuse kasutajad on telekommunikatsiooni, kindlustuse, perioodika ja raamatukirjastuse, koolituste ning IT valdkonnad. Müügimeistrite juhataja Tarmo Laus toob välja kasvu põhjused.
Müügimeistrite 2013. aasta käive kasvas 23%, ulatudes 1,7 miljoni euroni. Edu tagasid ettevõtte laienemine, investeeringud tehnoloogiasse ning telefonimüügi populaarsuse tõus. Samal ajal tõusis ettevõtte käive Lätis 29% 2,5 miljoni euroni.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele