• 11.03.14, 14:14
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuldmuna 2014 žürii: Eesti agentuuridel oleks Soome turul potentsiaali

"Nähtu põhjal usun, et Eesti agentuuridel oleks potentsiaali ka oma teenuseid Soome klientidele müüa," ütles disainifirma Nordkapp loovjuht ja partner, Kuldmuna 2014 digižürii esimees Sami Niemelä. Loe, mida arvasid Kuldmuna 2014 tööde tasemest Soome reklaamiagentuuri 358 partner Ale Lauraéus ja BBDO Austria tegevjuht Fred Koblinger.
Soome ühe innovatiivseima reklaamiagentuuri 358 asutajapartner, Kuldmuna 2014 print, väli, kampaania, postitatud, noored, uus/ambient kategooriate žürii liige Ale Lauraéus - m illine mulje jäi üldisest võistlustööde tasemest?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele