• 06.03.14, 08:43
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuidas motiveerida loovinimest?

Suurfirmade tippjuhid (Swedbankist, Eesti Energiast, Skype’ist jm) on asunud toetama programmi, mille käigus on potentsiaalsetel liidritel võimalik lihvida ja omandada juhikogemusi. Suure osa kahe-aastasest intensiivsest programmist hõlmab klassitäie noorte õpilaste juhtimine.
Loovinimene ei ole lihtne inimene. Kujundajal ei saa käskida ühe tunniga valmis üllitada kunstiteost – see lihtsalt ei toimiks. Kuidas aga saada loovmeeskonnalt parimad tulemused võimalikult efektiivselt? Selle jaoks on vaja osata neid õigesti motiveerida.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 16:15
Priit Tomson: kasutame Kobra Sales’is hästi toimivat salarelva
Müügiagentuur Kobra Sales ja Infopank alustasid koostööd, eesmärgiga müügiprotsessid tõhusamaks muuta. Infopanga andmed aitavad sihtida täpsemalt kliendibaasi ja seda järjepidevalt kasvatada.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele