• 06.03.14, 08:43
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuidas motiveerida loovinimest?

Suurfirmade tippjuhid (Swedbankist, Eesti Energiast, Skype’ist jm) on asunud toetama programmi, mille käigus on potentsiaalsetel liidritel võimalik lihvida ja omandada juhikogemusi. Suure osa kahe-aastasest intensiivsest programmist hõlmab klassitäie noorte õpilaste juhtimine.
Loovinimene ei ole lihtne inimene. Kujundajal ei saa käskida ühe tunniga valmis üllitada kunstiteost – see lihtsalt ei toimiks. Kuidas aga saada loovmeeskonnalt parimad tulemused võimalikult efektiivselt? Selle jaoks on vaja osata neid õigesti motiveerida.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele