• 06.03.14, 08:43
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuidas motiveerida loovinimest?

Suurfirmade tippjuhid (Swedbankist, Eesti Energiast, Skype’ist jm) on asunud toetama programmi, mille käigus on potentsiaalsetel liidritel võimalik lihvida ja omandada juhikogemusi. Suure osa kahe-aastasest intensiivsest programmist hõlmab klassitäie noorte õpilaste juhtimine.
Loovinimene ei ole lihtne inimene. Kujundajal ei saa käskida ühe tunniga valmis üllitada kunstiteost – see lihtsalt ei toimiks. Kuidas aga saada loovmeeskonnalt parimad tulemused võimalikult efektiivselt? Selle jaoks on vaja osata neid õigesti motiveerida.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 12:46
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid – esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele