14. veebruar 2014
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

Ruth Aarma: Matrjoškade projekt oli ehtne love/hate kampaania

Teemal Aasta Turundustegu 2013 avaldab arvamust Selveri Turundusdirektor Ruth Aarma.

Võib-olla on põhjuseks minu enda mullune töökohavahetusega seotud eluvärskendus, aga eelmisest aastast on jäänud meelde päris palju elevust ja emotsioone tekitanud turunduskampaaniaid. Nende seast polegi nii lihtne parimaid välja noppida, aga õnneks pole ma auhinnažüriis ja saan jagada siinkohal oma subjektiivset arvamust.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Vaatamiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Enimloetud
    Maarit Eerme
    Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
    Helen Külaots
    Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com