14. veebruar 2014
Ainult tellijatele

Ruth Aarma: Matrjoškade projekt oli ehtne love/hate kampaania

Teemal Aasta Turundustegu 2013 avaldab arvamust Selveri Turundusdirektor Ruth Aarma.

Võib-olla on põhjuseks minu enda mullune töökohavahetusega seotud eluvärskendus, aga eelmisest aastast on jäänud meelde päris palju elevust ja emotsioone tekitanud turunduskampaaniaid. Nende seast polegi nii lihtne parimaid välja noppida, aga õnneks pole ma auhinnažüriis ja saan jagada siinkohal oma subjektiivset arvamust.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700