Sõprade ja klientidega kohtudes ning oma tööst rääkides tõstatub ikka ja jälle küsimus, et kas tõesti need kampaaniatega soetatud „kohustuslikud“ like ja jaga hääled tulevikus ka reaalset kasu toovad? On küll uhke vaadata kuidas fänniarv peale mõnda rohkem või vähem suurejoonelist nänni-kampaaniat hüppeliselt kasvab, kuid kas tegemist on üksnes reklaamagentuuri uinutava loitsu ning enda mahavisatud aja- ja raharessursiga või saab siiski fännbaasi ja müüginumbrite vahele võrdusmärgi tõmmata?
Populaarsete brändide fännilehti külastades hakkab silma kurb tõsiasi, et kampaaniate väliselt seal erilist liiklemist ei toimu. Ja põhjuse tuvastamiseks ei pea olema eriline ekspert – lehtedel lihtsalt pole ka sellist sisu, mis sinna igapäevaselt, –nädalaselt või kasvõi –kuiselt tõmbaks. Mis seal siis imestada kui nii brändi omanikud kui ka tarbijad on kõhklevad või ükskõiksed Facebooki lehtede suhtes, kui neil lihtsalt puudub positiivne (loe: kasulik) kogemus. Selleks aga, et brändilehe postitused fänni seinale jõuaksid, peab brändilehel toimuma aktiivne tegevus (loe: comment, share, like).