30. jaanuar 2014
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Facebooki sisuturundus: fänne on, aga müüki ei ole

"Facebooki lehel tuim üldlevinud info jagamine jätab ka fännid brändi vastu tuimaks," kirjutab Goal Marketingi copywriter Aigi Lehtla. Loe, mida teha, et sinu Facebooki fännilehel tehtud klikid ja laigid ka reaalselt tulu tooma hakkaksid.

Sõprade ja klientidega kohtudes ning oma tööst rääkides tõstatub ikka ja jälle küsimus, et kas tõesti need kampaaniatega soetatud „kohustuslikud“ like ja jaga hääled tulevikus ka reaalset kasu toovad? On küll uhke vaadata kuidas fänniarv peale mõnda rohkem või vähem suurejoonelist nänni-kampaaniat hüppeliselt kasvab, kuid kas tegemist on üksnes reklaamagentuuri uinutava loitsu ning enda mahavisatud aja- ja raharessursiga või saab siiski fännbaasi ja müüginumbrite vahele võrdusmärgi tõmmata?

Populaarsete brändide fännilehti külastades hakkab silma kurb tõsiasi, et kampaaniate väliselt seal erilist liiklemist ei toimu. Ja põhjuse tuvastamiseks ei pea olema eriline ekspert – lehtedel lihtsalt pole ka sellist sisu, mis sinna igapäevaselt, –nädalaselt või kasvõi –kuiselt tõmbaks. Mis seal siis imestada kui nii brändi omanikud kui ka tarbijad on kõhklevad või ükskõiksed Facebooki lehtede suhtes, kui neil lihtsalt puudub positiivne (loe: kasulik) kogemus. Selleks aga, et brändilehe postitused fänni seinale jõuaksid, peab brändilehel toimuma aktiivne tegevus (loe: comment, share, like).

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700