Sisuturundus ei ole sotsiaalmeedia seinal igal ajahetkel säutsumine. Inspired Universal McCanni uuringu „The Little Book of Curiosity“ vastajatest kolmandik kaalus 2013. aasta jooksul oma Facebooki profiili kustutamist. Sotsiaalmeedia võrgustikud on silmitsi uute väljakutsetega, kirjutab Marleen Taremaa.
Meediaagetuuur Universal McCann (UM) avaldas novembris uuringu „The Little Book of Curiosity“ tulemused. Uuring vaatleb, kuidas ning milliste kanalite kaudu inimesed enda jaoks huvitavat ja vajalikku infot hangivad. Olukorras, kus igaüks meist on igapäevaselt informatsioonist üle küllastunud, on oluline, et turundajad räägiks „oma lugu“ varasemast sügavamal tasemel. Hea sisu, mis on asjakohane, meelt lahutav ning kasulik, võib kõnetada tarbijat personaalsel tasemel ning panna ta endaga kaasa rääkima.
Seotud lood
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.