8. jaanuar 2014
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

Sisuturundus = turundajad kui modernne uudistetoimetus

Sisuturundus ei ole sotsiaalmeedia seinal igal ajahetkel säutsumine. Inspired Universal McCanni uuringu „The Little Book of Curiosity“ vastajatest kolmandik kaalus 2013. aasta jooksul oma Facebooki profiili kustutamist. Sotsiaalmeedia võrgustikud on silmitsi uute väljakutsetega, kirjutab Marleen Taremaa.

Meediaagetuuur Universal McCann (UM) avaldas novembris uuringu „The Little Book of Curiosity“  tulemused. Uuring  vaatleb, kuidas ning milliste kanalite kaudu inimesed enda jaoks huvitavat ja vajalikku infot hangivad.  Olukorras, kus igaüks meist on igapäevaselt informatsioonist üle küllastunud, on oluline, et turundajad räägiks „oma lugu“ varasemast sügavamal tasemel. Hea sisu, mis on asjakohane, meelt lahutav ning kasulik, võib kõnetada tarbijat personaalsel tasemel ning panna ta endaga kaasa rääkima.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Vaatamiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Enimloetud
    Maarit Eerme
    Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
    Helen Külaots
    Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com